Zarys strategii marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Piech Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-03T13:48:38Z
dc.date.available 2014-01-03T13:48:38Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3244
dc.description.abstract Celem pracy jest scharakteryzowanie pojęcia i istoty strategii marketingowej oraz zbudowanie zarysu strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa działającego na rynku dóbr konsumpcyjnych FMCG -Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A. Opisano znaczenie strategii marketingowej w procesie zarządzania marketingowego – istotę, pojęcie oraz etapy opracowania strategii marketingowej. Zaprezentowano Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Wawel” S.A – jego podstawowe wskaźniki techniczno-ekonomiczne oraz charakterystykę struktury organizacyjnej. Sformułowano strategię marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego„ Wawel” S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject rynek konsumpcyjny pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject przemysł cukierniczy pl
dc.title Zarys strategii marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info