Ochrony konsumenta przed "mylącą" reklamą - aspekty prawne

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Korzec-Król Iwona
dc.date.accessioned 2014-01-03T13:53:51Z
dc.date.available 2014-01-03T13:53:51Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3247
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie zagadnień prawnych z tematu ochrony konsumenta przed reklamą wprowadzającą w błąd i reklamą porównawczą. Przedstawiono zagadnienia z zakresu unormowań prawnych i organizacyjnych działalności reklamowej i promocyjnej w firmie. Zaprezentowano uregulowania prawne z zakresu ochrony konsumenta w obrocie rynkowym. Opisano aspekty prawne ochrony konsumenta przed mylącą reklamą w Unii Europejskiej jak i w prawie polskim. Dokonano krótkiej charakterystyki dostosowania polskiego prawa do prawa Unii oraz przedstawiono propozycje dotyczące wzmocnienia środków ochrony przed nieuczciwą reklamą. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject ochrona konsumenta pl
dc.subject działalność promocyjna pl
dc.subject obrót rynkowy pl
dc.subject reklama porównawcza pl
dc.subject odpowiedzialność producenta pl
dc.subject odpowiedzialność sprzedawcy pl
dc.subject nieuczciwa konkurencja pl
dc.title Ochrony konsumenta przed "mylącą" reklamą - aspekty prawne pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info