Wpływ działań marketingowych na procesy rynku turystycznego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Kowalska Renata
dc.date.accessioned 2014-01-03T18:52:12Z
dc.date.available 2014-01-03T18:52:12Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3257
dc.description.abstract Jednym z celów pracy magisterskiej jest praktyczno - teoretyczna analiza rynku i produktu turystycznego oraz próba segmentacji rynku turystycznego na przykładzie Słowackiego Kurortu Bardejovske Kupele. Po analizie teoretycznej na temat rynku, produktu turystycznego oraz segmentacji rynku turystycznego, dokonano oceny atrakcyjności Słowacji jako rynku turystycznego. Jako przykładowy element tego rynku przedstawiono uzdrowisko Bardejovske Kupele. Głównym celem pracy jest pokazanie rynku turystycznego Słowacji, która jest bardzo atrakcyjnym miejscem wypoczynkowym i rekreacyjnym dla turystów, także z Polski. Słowacja ma piękne góry, jeziora i parki narodowe oraz dobrze rozbudowaną infrastrukturę, która jest niezbędna dla funkcjonowania rynku turystycznego. W empirycznej części pracy przeprowadzono analizę tych polskich biur podróży, które przysyłają klientów z Polski, a także bariery wejścia na Polski rynek. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek turystyczny pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject bariery wejścia na rynek pl
dc.subject Uzdrowisko Bardejovske Kupele pl
dc.subject analiza Sw pl
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja na rynku polskim pl
dc.title Wpływ działań marketingowych na procesy rynku turystycznego pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info