Szkolenie i rozwój pracowników na przykładzie TP S.A.w Nowym Sączu
Ładowanie...
Data
2003
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy jest przedstawienie problematyki związanej ze szkoleniami pracowników na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Opisano istotę szkolenia jako formę wspierania pracowników i organizacji oraz przedstawiono rolę pracowników w strategii rozwoju firmy, sposób nabywania i doskonalenia kompetencji, tworzenia potencjału pracowniczego i jego wpływ na konkurencyjność rynkową firmy. Zaprezentowano charakterystykę rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych oraz omówiono sposoby określenia i identyfikacji potrzeb szkoleniowych, cele i metody oraz ocenę programów szkoleniowych. Przedstawiono ocenę efektywności szkoleń oraz analizę i ocenę polityki szkoleniowej badanej firmy, organizacji szkoleń oraz zachodzące kierunki zmian w trakcie przekształceń organizacyjnych i własnościowych.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, szkolenia, rozwój pracowników, analiza potrzeb szkoleniowych, efektywność szkoleń, polityka szkoleń, kompetencje