Szkolenie i rozwój pracowników na przykładzie TP S.A.w Nowym Sączu

Ładowanie...
Miniatura

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie problematyki związanej ze szkoleniami pracowników na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Opisano istotę szkolenia jako formę wspierania pracowników i organizacji oraz przedstawiono rolę pracowników w strategii rozwoju firmy, sposób nabywania i doskonalenia kompetencji, tworzenia potencjału pracowniczego i jego wpływ na konkurencyjność rynkową firmy. Zaprezentowano charakterystykę rozpoznania i analizy potrzeb szkoleniowych oraz omówiono sposoby określenia i identyfikacji potrzeb szkoleniowych, cele i metody oraz ocenę programów szkoleniowych. Przedstawiono ocenę efektywności szkoleń oraz analizę i ocenę polityki szkoleniowej badanej firmy, organizacji szkoleń oraz zachodzące kierunki zmian w trakcie przekształceń organizacyjnych i własnościowych.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, szkolenia, rozwój pracowników, analiza potrzeb szkoleniowych, efektywność szkoleń, polityka szkoleń, kompetencje

Cytowanie