Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie koncernu medialnego Bertelsman Media

Ładowanie...
Miniatura

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie problematyki zarządzania relacjami z klientami na przykładzie koncernu medialnego Bertelsman Media. Omówiono ogólne zasady CRM – zalety i wady zarządzania relacjami z klientem, historie kształtowania się systemu i wpływ, jaki zarządzanie relacjami ma na zwiększenie sprzedaży. Wskazano znaczenia budowania silnych i trwałych związków z klientem oraz omówiono charakterystykę klienta – sposób oceny jego atrakcyjności, znaczenie pozycji firmy w relacjach z klientem oraz budowę i tworzenie strategii organizacyjnej nakierowanej na zarządzanie relacjami z klientem. Opisano systemy CRM oraz ukazano zastosowanie systemu zarządzania relacjami z klientem na przykładzie firmy Bertelsmann Media, a w szczególności Klubu Świat Książki.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie, relacje z klientem, system CRM, strategia organizacyjna, system zarządzania relacjami, przewaga konkurencyjna, system informatyczny

Cytowanie