Analiza strategiczna jako narzędzie kształtowania rozwoju firmy handlowej "Nonna & Sons" Sp. z o.o.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Każda firma działająca w warunkach gospodarki rynkowej by przetrwać w długim okresie jest zmuszona budować strategię swojego rozwoju. Coraz szybsze zmiany zachodzące w otoczeniu są powodem coraz większego koncentrowania się przedsiębiorstw na zarządzaniu strategicznym. Przygotowanie firmy do sprostania wyzwaniom przyszłości wymaga posiadania przez firmę planu strategicznego wytyczającego kierunki, oraz sposoby rozwoju. Celem niniejszej pracy było podjęcie badań umożliwiających określenie kierunków rozwoju firmy „Nonna & Sons” Sp. z o.o.

Opis

Słowa kluczowe

analiza strategiczna, firma handlowa, rozwój firmy, strategie rozwoju małej firmy, analiza SWOT, metody analizy strategicznej

Cytowanie