Narzędzia e - biznesu w marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa "Marketing Studio"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Wojtanowski Bartłomiej
dc.date.accessioned 2014-01-05T21:59:06Z
dc.date.available 2014-01-05T21:59:06Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3367
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja narzędzi e - biznesu w marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa Marketing Studio. Przedstawiono genezę i podstawowe pojęcia związane z tematem marketingu oraz definicje, funkcje, usługi, z których może korzystać firma w swoich działaniach marketingowych. Zaprezentowano charakterystykę metod, które wykorzystuje spółka w działaniach marketingu bezpośredniego przy pomocy sieci Internet, przedstawiono narzędzia, które są wykorzystywane przez pracowników spółki w celu podtrzymania dobrych stosunków ze swoimi stałymi klientami oraz wykonano analizę możliwości wykorzystania sieci. Przedstawiono plan strategii marketingowej który powstał w wyniku zastosowania modelu działalności e-biznesowej oraz dzięki przeprowadzonej analizie możliwości promocji i sprzedaży w sieci Internet. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject e-biznes pl
dc.subject Internet pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject narzędzia e-biznesu pl
dc.subject marketing bezpośredni pl
dc.subject badanie marketingowe pl
dc.title Narzędzia e - biznesu w marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa "Marketing Studio" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info