dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Dominik Sebastian |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-05T22:39:37Z |
|
dc.date.available |
2014-01-05T22:39:37Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3371 |
|
dc.description.abstract |
W czasie życia produktu, przedsiębiorstwo kilkakrotnie przeformułowuje swoją strategię marketingową. Nie tylko zmieniają się uwarunkowania ekonomiczne, a konkurenci rozpoczynają nowe ataki, ale w dodatku produkt przechodzi przez nowe stadia zainteresowania i wymagań kupującego. W konsekwencji przedsiębiorstwo musi planować kolejne strategie odpowiadające każdej fazie cyklu życia produktu. Przedsiębiorstwo ma nadzieje przedłużyć życie produktu i zwiększyć jego rentowność, chociaż wie, że produkt nie będzie istniał wiecznie. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja związków pomiędzy stosowanymi strategiami marketingowymi a fazą życia produktu oraz odpowiedziami na trzy pytania:, Co to jest cykl życia produktu? Jakie strategie marketingowe są odpowiednie w poszczególnych fazach cyklu życia produktu? W jaki sposób przebiega ewolucja rynków i jakie strategie marketingowe są dla nich odpowiednie? |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
cykl życia produktu |
pl |
dc.subject |
Cementownia "Ożarów" S.A. |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
strategie marketingowe |
pl |
dc.subject |
segmentacja rynku cementu |
pl |
dc.subject |
decyzje marketingowe |
pl |
dc.subject |
przedsiębiorstwo |
pl |
dc.subject |
oferta handlowa |
pl |
dc.subject |
analiza finansowa |
pl |
dc.subject |
bilans |
pl |
dc.subject |
rentowność przedsiębiorstwa |
pl |
dc.title |
Fazy życia produktu a strategie marketingowe wykorzystywane przez Cementownię "Ożarów" S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |