Fazy życia produktu a strategie marketingowe wykorzystywane przez Cementownię "Ożarów" S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Dominik Sebastian
dc.date.accessioned 2014-01-05T22:39:37Z
dc.date.available 2014-01-05T22:39:37Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3371
dc.description.abstract W czasie życia produktu, przedsiębiorstwo kilkakrotnie przeformułowuje swoją strategię marketingową. Nie tylko zmieniają się uwarunkowania ekonomiczne, a konkurenci rozpoczynają nowe ataki, ale w dodatku produkt przechodzi przez nowe stadia zainteresowania i wymagań kupującego. W konsekwencji przedsiębiorstwo musi planować kolejne strategie odpowiadające każdej fazie cyklu życia produktu. Przedsiębiorstwo ma nadzieje przedłużyć życie produktu i zwiększyć jego rentowność, chociaż wie, że produkt nie będzie istniał wiecznie. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja związków pomiędzy stosowanymi strategiami marketingowymi a fazą życia produktu oraz odpowiedziami na trzy pytania:, Co to jest cykl życia produktu? Jakie strategie marketingowe są odpowiednie w poszczególnych fazach cyklu życia produktu? W jaki sposób przebiega ewolucja rynków i jakie strategie marketingowe są dla nich odpowiednie? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject cykl życia produktu pl
dc.subject Cementownia "Ożarów" S.A. pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject segmentacja rynku cementu pl
dc.subject decyzje marketingowe pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject oferta handlowa pl
dc.subject analiza finansowa pl
dc.subject bilans pl
dc.subject rentowność przedsiębiorstwa pl
dc.title Fazy życia produktu a strategie marketingowe wykorzystywane przez Cementownię "Ożarów" S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info