Analiza działalności marketingowej na przykładzie firmy Delecta S.A.

Brak miniatury

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest analiza działalności marketingowej na przykładzie firmy Delecta S.A. Wyjaśniono istotę marketingu, warunki wykorzystania, korzyści jakie płyną z jego stosowania oraz podstawowe zasady marketingowych działań. Omówiono instrumenty marketingu-mix oraz przedstawiono rynek artykułów spożywczych w Polsce. Przedstawiono genezę powstania i rozwoju firmy Delecta, analizę pozycji rynkowej , konkurentów i klientów oraz strukturę organizacyjną firmy. Zaprezentowano analizę instrumentów marketingowych w firmie Delecta oraz określono elementy strategii marketingowej i kierunki dalszego rozwoju firmy. Pokazano jak w firmie działają służby marketingowe i jakie stosuje przedsiębiorstwo metody badań marketingowych na rynku.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, zarządzanie marketingiem, marketing-mix, rynek artykułów spożywczych, instrumenty marketingowe, strategia marketingowa, badanie marketingowe

Cytowanie