Promocja miasta jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Nowy Sącz

Brak miniatury

Data

2005

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca stanowi próbę oceny społecznego odbioru działań promocyjnych Urzędu Miasta Nowy Sącz. Jest na gruncie teoretycznym połączeniem wiedzy dotyczącej marketingu terytorialnego (jego funkcji, założeń, celów i strategii) z poznaniem praktyki podejścia mieszkańców do rodzaju i form komunikowania się Urzędu Miasta Nowego Sącza z nimi. Praca jest wynikiem przeprowadzonych badań marketingowych wśród mieszkańców oraz studentów Wyższej Szkoły Biznesu – NLU. Jej głównym założeniem było poznanie opinii mieszkańców i studentów na temat, w jaki sposób Urząd Miasta promuje Nowy Sącz i czy te działania są skuteczne Praca ta odzwierciedla relacje, jakie zachodzą pomiędzy założeniami marketingu a konkretną instytucją publiczną, która świadczy usługi na rzecz ludności.

Opis

Słowa kluczowe

marketing terytorialny, system komunikacji społecznej, promocja, promocja miasta i regionu, Nowy Sącz, analiza SWOT, promocja masowa, promocja osobista, promocja w Internecie

Cytowanie