dc.contributor.advisor |
Malczak, Jan |
|
dc.contributor.author |
Bodziony Eryk |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-08T20:05:26Z |
|
dc.date.available |
2014-01-08T20:05:26Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3562 |
|
dc.description.abstract |
Współczesna logistyka to wolnorynkowa koncepcja kształtowania gospodarki przedsiębiorstw podnosząca konkurencyjność i efektywność ich funkcjonowania, szeroko stosowana w krajach o rozwiniętej gospodarce. Obok podstawowych wskaźników logistycznych przedsiębiorstwo musi rozważyć aspekt czasu w warunkach rosnącego nacisku na szybką odpowiedź oraz zapotrzebowanie klienta. Ma to swoje implikacje na szczeblu operacyjnym oraz strategii przedsiębiorstwa i wymaga skoordynowania działań w łańcuchu logistycznym: od dostawców surowców, przez producentów i dystrybutorów, do detalicznych punktów sprzedaży. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie zagadnienia logistyki w firmie P.H.U. „Wiśniowski”, która będąc firmą rozwijającą się prężnie na rynku nie tylko polskim ale również zagranicznym, dostrzega logistykę jako potencjalny element konkurencyjności. Dobrze funkcjonujący dział logistyki w firmie pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją oraz skłonić klientów do zakupu oferowanego asortymentu ze względu na lepsze (szybsze) warunki dostaw. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
logistyka |
pl |
dc.subject |
zarządzanie logistyczno-marketingowe |
pl |
dc.subject |
planowanie logistyczne |
pl |
dc.subject |
rentowność przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
firma P.H.U. "Wiśniowski" |
pl |
dc.subject |
analiza SWOT |
pl |
dc.title |
Logistyka przedsiębiorstwa produkcyjno handlowego na przykładzie firmy P.H.U. "Wiśniowski" |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |