Strategia marketingowa i budowanie marki Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej "GROMADA"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest prezentacja strategii marketingowej i procesu budowania marki ogólnokrajowej na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej GROMADA. Zaprezentowano pojęcie i rodzaje strategii marketingowej, zdefiniowano markę, identyfikację wizualną, znak towarowy oraz rynek usług turystycznych. Przedstawiono historię, charakterystykę i strukturę Gromady oraz organizacje międzynarodowe do których należy. Zaprezentowano aktualną sytuację firmy, jej otocznie, strategie marketingową, plany na przyszłość oraz działania firmy zmierzające w kierunku budowania marki oraz markowy produkt Gromady „Wakacje po polsku”.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, strategia marketingowa, marka, identyfikacja wizualna, usługi turystyczne, znak towarowy, rynek usług turystycznych

Cytowanie