Wpływ działalności marketingowej na funkcjonowanie banku BGŻ w Tarnowie

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-09-30 23:30:23

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca ma na celu wyszczególnienie działań marketingowych prowadzonych przez Bank BGŻ, a także ukazanie ich wpływu na funkcjonowanie tegoż banku przez okres 4 kolejnych lat. W tym celu została przeprowadzona analiza realizowanych działań marketingowych odnotowywanych na stronie internetowej BGŻ. Wielu informacji dostarczyła również bezpośrednia rozmowa z pracownikiem placówki w Tarnowie. Wnioski z badań okazują się jednoznaczne potwierdzać założone przez autorkę hipotezy – realizacja działań marketingowych jest niemal koniecznością. Sukcesem owocują jednak działania prowadzone w sposób konsekwentny, przemyślany i precyzyjnie dobrany. Punktem wyjścia wszelkich przedsięwzięć powinien być konsument, ponieważ to on stanowi wartość nadrzędną. Marketing jako wielokanałowe działania ma służyć nie tylko zdobyciu klienta ale również zatrzymaniu go przy danej ofercie. Bank BGŻ będący liderem dla sektora rolno – spożywczego ma w zamiarze rozwinąć sieć bankowości internetowej co z pewnością zwiększy poziom zysków i znacząco urozmaici proponowaną ofertę. BGŻ wychodzi naprzeciw potrzebom i wymaganiom konsumenta o czym świadczą coraz to lepsze wyniki. Nie podlega również wątpliwości, iż pomocne w tym celu będą prowadzone na coraz większą skalę działania marketingowe.
This diploma project aims to specify the marketing activities conducted by the Bank BGZ, and show their impact on the functioning of this bank for a period of 4 next years. For this purpose, the analysis of marketing activities presented on the website of the bank BGŻ, was carried out. Additionally, a direct conversation with an employee who works in Tarnow, gave many useful information. Conclusions which are the result of the study, appear to confirm hypothesis established by the author- implementation of marketing activities is almost a necessity. However, the activities which are carried out in a consistent, well-consider and precisely chosen way, are successful. The starting point of all activities should be the consumer, because he or she is the supreme value. Marketing as a multiple action is intended for acquiring not only customers, but also it aims to keep him or her at a offer. The Bank BGŻ as a leader of the agro-food sector intends to develop the internet banking network which it will certainly increase the level of profits and it will make that proposed offers will be more diverse. The strong evidences that the bank BGŻ meets the consumers’ needs and demands are results which are getting better. It is beyond doubt that marketing activities done on an increasing scale will be very helpful.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, bank, analiza, obserwacja, konsument, usługi finansowe, analysis, observation, bank, consumer, financial services

Cytowanie