Postawy studentek Wyższej Szkoły Biznesu - NLU wobec reklam telewizyjnych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2005

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca magisterska ma dać odpowiedź na następujący problem badawczy: Jakie są postawy studentek Wyższej Szkoły Biznesu – NLU wobec reklam telewizyjnych. Doprecyzowując zagadnienie, problem badawczy będzie dotyczył zdiagnozowania postaw studenckich wobec reklamy telewizyjnej według znaku i natężenia postaw. Pośród celów należy wyszczególnić te, które dadzą odpowiedź na następujące pytania: 1.Jakie jest nastawienie do reklamy telewizyjnej? 2.Dlaczego niektóre studentki WSB – NLU mają negatywną postawę wobec reklam telewizyjnych? 3. Jakie kryteria biorą pod uwagę ankietowani określając swoją postawę wobec reklam telewizyjnych? 4.Jakie formy reklamy decydują o tym, że reklama telewizyjna jest odbierana pozytywnie? 5.Jakie są postawy studentek WSB – NLU wobec wybranych form reklam telewizyjnych? 6.Jakie reklamy telewizyjnej przekonują studentki WSB – NLU? 7.Czy studentki WSB – NLU ulegają wpływowi reklamy? Autorka pracy postawiła następujące hipotezy: 1.Ustalenie, czy studentki WSB – NLU różnią się znakiem postawy wobec reklam telewizyjnych w zależności od roku studiowania.2. Ustalenie, czy natężenie postawy studentek WSB – NLU wobec reklam telewizyjnych pozostaje w koherencji z ich miejscem zamieszkania.

Opis

Słowa kluczowe

psychologia społeczna, reklama, komunikowanie się z rynkiem, media, postawy konsumenta wobec reklam, kształtowanie postaw konsumenta, wywieranie wpływu, techniki manipulacji

Cytowanie