Public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie sklepu Lewiatan

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-09-25 18:38:43

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Tematem niniejszego opracowania jest public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy, a co za tym idzie podejmowanych działań oraz wykorzystanych w tym celu niezbędnych narzędzi promocji. Celem pracy jest ocena wpływu działań public relations na wizerunek firmy. Praca powstała w oparciu o dostępne materiały dotyczące przedsiębiorstwa oraz zdobytą wiedzę i doświadczenie. Analizowany sklep Lewiatan pod względem stosowanych działań public relations różni się od lokalnej konkurencji, gdyż wszelkie podejmowane czynności są przemyślane, profesjonalne oraz ukierunkowane przede wszystkim na klienta. Mimo, iż sklep krótko istnieje na rynku, jego znak firmowy jest rozpoznawany, a oferowane produkty utożsamiane są z wysoką jakością.

Opis

Słowa kluczowe

public relations, wizerunek firmy, narzędzia promocji

Cytowanie