Public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie sklepu Lewiatan
Ładowanie...
Data
2012-09-25 18:38:43
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Tematem niniejszego opracowania jest public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy, a co za tym idzie podejmowanych działań oraz wykorzystanych w tym celu niezbędnych narzędzi promocji. Celem pracy jest ocena wpływu działań public relations na wizerunek firmy. Praca powstała w oparciu o dostępne materiały dotyczące przedsiębiorstwa oraz zdobytą wiedzę i doświadczenie. Analizowany sklep Lewiatan pod względem stosowanych działań public relations różni się od lokalnej konkurencji, gdyż wszelkie podejmowane czynności są przemyślane, profesjonalne oraz ukierunkowane przede wszystkim na klienta. Mimo, iż sklep krótko istnieje na rynku, jego znak firmowy jest rozpoznawany, a oferowane produkty utożsamiane są z wysoką jakością.
Opis
Słowa kluczowe
public relations, wizerunek firmy, narzędzia promocji