Uwarunkowania rozwoju firmy w ramach marketingu sieciowego w Polsce na przykładzie Pachira International
Ładowanie...
Data
2011-04-15 09:02:08
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy jest próba określenia możliwości rozwoju firmy Pachira International na
rynku polskim. Do przeprowadzenia analizy przedsiębiorstwa zostaną wykorzystane metody: opisu przypadku, N.C. Churchilla i V.L. Lewis oraz M. Scotta i R. Bruce’a. Ponadto w firmie zostanie przeprowadzona analiza potencjału rozwojowego na podstawie kombinacji Przedsiębiorca –Organizacja –Strategia (POS). W pracy
starano się zidentyfikować w jakiej fazie rozwoju z punktu widzenia fazowego modelu rozwoju firmy, znajduje się obecnie firma Pachira International. Ponadto praca próbuje ustalić jaka jest charakterystyka zasobów rozwojowych firmy, oraz jakie zagrożenia dla rozwoju firmy występują na rynku polskim.
Praca składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym z nich, szczegółowej analizie
poddana zostanie branża wellness oraz rynek suplementów diety.
Druga część pracy, to analiza marketingu sieciowego, jako przełomowego systemu dystrybucji dóbr i usług. Trzecia część pracy zawiera zagadnienia metodologiczne badania empirycznego. Kolejna, czwarta część pracy zawiera opis przypadku firmy Pachira International na polskim rynku produkcji oraz dystrybucji suplementów di
ety. Ostatnie część pracy to analiza przypadku firmy Pachira International pod kątem możliwości rozwoju w Polsce.
Opis
Słowa kluczowe
marketing sieciowy, Pachira International, wellness