Zastosowanie niekonwencjonalnych form promocji przy wprowadzaniu nowości produktowych na rynek

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-09-21 10:17:07

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Tematem pracy jest zastosowanie niekonwencjonalnych form promocji przy wprowadzaniu nowości produktowych na rynek. Praca została napisana w oparciu o literaturę z zakresu marketingu, reklamy i promocji, czasopisma branżowe oraz w oparciu o własne doświadczenie kilkunastu miesięcy pracy autora na stanowisku marketing menagera w firmie wprowadzającej na rynek nowy produkt jakim jest portal gOffline.pl. Celem pracy jest przedstawienie nowoczesnych form promocji z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. W współczesnym świecie odbiorcy są uodpornieni na tradycyjne przekazy promocyjne, dlatego wprowadzania nowych produktów na rynek z wykorzystaniem omówionych w pracy, najnowszych form promocji jest koniecznością. Rozwój badań, nowe potrzeby współczesnych odbiorców, możliwość kontaktu odbiorców przekazu z ludźmi na całym świecie (w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Internetu) zupełnie zmieniają realia prowadzenia kampanii promocyjnych. Kampanie promocyjne muszą odpowiadać na potrzeby współczesnego użytkownika, który chce interaktywnie uczestniczyć w tworzeniu produktów oraz mieć realny wpływ na ostateczny produkt. Kampanie promocyjne powinny zaspokajać potrzeby współczesnych, wymagających konsumentów. Część praktyczna pracy powstała na podstawie opisu projektu gOffline.pl wprowadzanego na rynek polski jesienią 2012 r. przy wykorzystaniu najnowszych form promocji.
The subject of this thesis is the application of unconventional forms of promotion in introducing new products to the market. The thesis has been written on the basis of marketing, advertising and promotion literature, trade magazines, and the author’s own experience of over a dozen months’ work as a marketing manager in a company introducing a new product on the market that is the gOffline.pl portal. The aim of the thesis is to present modern forms of promotion using the latest technological solutions. In today's world, recipients are unaffected by the traditional promotional messages. Therefore, the introduction of new products to market with the use of the latest forms of promotion that have been discussed within the thesis is a necessity. The development of research, the new needs of today's recipients and the ability of the recipients of the message to contact people around the world in real time, via the Internet, completely change the reality of promotional campaigns. Promotional campaigns need to respond to the needs of the modern user, who wants to interactively participate in the creation of products and have a real impact on the final product. Promotional campaigns should meet the needs of today's demanding consumers. The practical part of the thesis is based on the description of the gOffline.pl project that will enter the Polish market in autumn 2012 and in which the latest forms of promotion were used.

Opis

Słowa kluczowe

promocja, produkt, nowości produktowe, niekonwencjonalne formy promocji, tradycyjne formy promocji, promotion, product, new products, unconventional forms of promotion, traditional forms of promotion

Cytowanie