KRAK - GAZ Sp. z o.o. w Krakowie w obliczu transformacji krajowego rynku LPG i wzrostu aktywności zagranicznej i krajowej konkurencji

Ładowanie...
Miniatura

Data

2005

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Polska jak i polskie przedsiębiorstwa od prawie 15 lat znajdują się w sytuacji działań wolnego rynku. Po etapie przeobrażeń gospodarki przedsiębiorcy zastanawiają się nad możliwościami i sposobami poprawy efektywności swojego działania i zwiększenia konkurencyjności. Podstawą bytu każdego przedsiębiorcy jest zadowolony klient. Warunkiem zadowolenia klienta jest natomiast wysoka jakość, która jest pochodną sprawnie działającego przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest określenie sposobu, który pomoże usprawnić system zarządzania poprzez implementacje nowych rozwiązań organizacyjnych i strategicznych.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem, strategie konkurencji, rozwój przedsiębiorstwa, rynek gazu płynnego w Polsce, strategia dystrybucji LPG, Krak-Gaz Sp. z o.o.

Cytowanie