Ocena systemu promocji wirtualnej firmy Polkomtel S.A., operatora sieci PLUS GSM

Brak miniatury

Data

2005

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W dzisiejszych czasach Internet odgrywa znaczącą rolę w życiu każdego człowieka. Dynamiczny jego rozwój spowodował pewne udogodnienia, dzięki którym zarówno przedsiębiorstwo, jak i osoby prywatne mogą wykorzystywać go w celu gromadzenia różnego rodzaju informacji bądź komunikowania się z otoczeniem. Ten typ technologii w dużej mierze pomaga firmom w podejmowaniu i realizacji wszelkich działań marketingowych, które można określić jako tzw. „marketing wirtualny”. Prowadzą one sprawną komunikację marketingową poprzez wykorzystanie zarówno metod tradycyjnych, do których można zaliczyć m.in.: reklamę; promocję osobistą; public relations, jak i nowoczesnych, np. stronę www; pocztę elektroniczną itd. To właśnie dzięki sieci internetowej bez względu na pozycję firmy na rynku, może ona w łatwy sposób nawiązać kontakt z wieloma podmiotami, co pozwala jej to na rozszerzenie działań marketingowych, pozyskanie większej grupy klientów, jak i ciągłą obecność w ich świadomości. Wykorzystanie Internetu przez przedsiębiorstwo, dostęp do stron www przedstawiających wszelkie informacje na jego temat ma ogromny wpływ na polepszenie relacji między sprzedawcą a nabywcą oraz przyczynia się to w dużej mierze do stworzenia lepszego i bardziej konkurencyjnego produktu bądź usługi spełniającego oczekiwania obecnych, jak i przyszłych konsumentów, co w rezultacie pozwoli firmie osiągnąć sukces na rynku. Celem niniejszej pracy jest ocena systemu promocji wirtualnej w Polkomtel S.A., operatora sieci cyfrowej telefonii komórkowej - Plus GSM. Płaszczyzną tej oceny są strony internetowe firmy oraz materiały udostępnione przez Autoryzowany Punkt Handlowy w Krynicy - Zdroju.

Opis

Słowa kluczowe

promocja, komunikacja marketingowa, polityka promocji, public relations, model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym, Internet, komunikacja on-line, strony internetowe, ocena stron internetowych, budżet promocyjny, skuteczność promocji, sieć Plus GSM

Cytowanie