Strategia marketingowa gabinetu kosmetycznego "Iwona" w Szczytnie

Brak miniatury

Data

2001

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Problemem, który autorka starała się przeanalizować jest strategia marketingowa gabinetu kosmetycznego ”Iwona”. Gabinet ów jest usytuowany w Szczytnie, gdzie cieszy się renomą i uznaniem wśród mieszkańców, jednakże jego rozwój zatrzymał się na pewnym etapie. Autorka analizuje dotychczasową sytuację i na podstawie uzyskanych informacji udziela odpowiedzi na podstawowe pytanie stawiane przez właścicielkę gabinetu „ co można zrobić, aby zachęcić więcej klientów do korzystania z usług gabinetu kosmetycznego”. Cel głównym niniejszej pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób można zwiększyć liczbę klientów korzystających z usług gabinetu kosmetycznego „Iwona”. Z kolei celami szczegółowymi będą: sposoby ulepszenia usługi oraz wykreowanie wizerunku firmy.

Opis

Słowa kluczowe

rynek usług, marketing usług, marketing-mix, marketing partnerski, sprzedaż osobista, gabinet kosmetyczny, analiza strategiczna, metoda SPACE, analiza SWOT, strategie marketingowe

Cytowanie