Analiza działań promocyjnych w Przedsiębiorstwie Handlowo Usługowym X

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Waleń, Kinga
dc.date.accessioned 2014-01-13T04:02:01Z
dc.date.available 2014-01-13T04:02:01Z
dc.date.issued 2012-09-21 00:09:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3885
dc.description.abstract Niniejsze studium składa się z dwóch zasadniczych części: teoretycznej oraz badawczej, poparte jest zatem nie tylko autorskimi badaniami, lecz również literaturą źródłową. Rozdział pierwszy ma charakter teoretyczny, stanowi podstawę do zrozumienia zagadnienia słowa „promocja”. Przedstawiona tu została ogólna charakterystyka, podział i klasyfikacja pojęcia promocji. Rozdział drugi to teoria dotycząca przedsiębiorstwa X. Opisana w tej części została geneza powstania firmy X, ogólna charakterystyka jej działalności, poszczególne działania promocyjne oraz – poprzez przykład przedsiębiorstwa X – ogólne zastosowanie pojęcia promocji w praktyce. Rozdział trzeci stanowi odniesienie do metodologii przeprowadzonych badań. Problemem badawczym w pracy jest ocena działań promocyjnych firmy X. Techniką badawczą, jaką wykorzystano w badaniu, była ankieta. Uczestnikami badań byli przypadkowi klienci sklepów. W sumie ankietę wypełniło 140 osób, różnej płci i w różnym wieku. Wyniki przeprowadzonych badań świadczą o tym, że działania promocyjne firmy X oceniane są pozytywnie. Niniejsze studium stanowi syntetyzujące ujęcie wszystkich możliwych form promocji – w szczególności tych, które stosowane są przez przedsiębiorstwo X. Podjęto zagadnienie promocji także od strony teoretycznej, co pozwala na prawidłowe zrozumienie nie tylko samego terminu, ale także funkcji, jaką działania promocyjne pełnią w procesie rozwoju przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject formy promocji pl
dc.subject metody promocji pl
dc.subject techniki promocji pl
dc.title Analiza działań promocyjnych w Przedsiębiorstwie Handlowo Usługowym X pl
dc.title.alternative An analysis of promotional activities in X Trade and Service Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T15:38:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info