Postępujące na wielką skalę zjawiska liberalizacji, deregulacji, globalizacji i postępu technicznego spowodowały zwiększenie się konkurencji na krajowym rynku usług finansowych. Otworzyły one również drogę do działania ...
Celem niniejszej pracy jest przybliżenie istoty promocji, oraz ukazanie działań promocyjnych realizowanych w jednostce samorządu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem Gminy Uzdrowiskowej Krynica-Zdrój. Należy ...
Strategia rozwoju daje gminie możliwość tworzenia bardziej szczegółowych planów i projektów realizujących poszczególne cele i kierunki działań w niej zawartych. Autorzy w planach i projektach rozwojowych wskazują, jaki ...
Strategia rozwoju daje gminie możliwość tworzenia bardziej szczegółowych planów i projektów realizujących poszczególne cele i kierunki działań w niej zawartych. To autorzy w planach i projektach rozwojowych wskazują, jaki ...
Praca poświęcona jest zagadnieniom dotyczącym strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego na podstawie gminy Nawojowa. Została napisana na podstawie literatury jak również ankiety przeprowadzonej wśród mieszkańców ...
Celem niniejszej pracy było ukazanie procesu kształtowania i wdrażania strategii rozwoju firmy oraz zmian organizacyjnych jakie on wywołuje. Proces ten został przedstawiony na przykładzie David S. Smith Packaging Poland ...
Zarządzanie strategiczne obejmuje problematykę natury ekonomicznej oraz organizacyjnej, ale także sferę problemów informacyjnych i informatycznych oraz metod analitycznych i podejmowania decyzji. Jest dyscypliną stosowaną, ...
Zadaniem niniejszej pracy jest zbadanie i omówienie systemu motywowania pracowników na przykładzie firmy FPHU Wiśniowski a efektywnością jego pracy. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym zawarte są ...
W dzisiejszym, niezwykle szybko rozwijającym się świecie, w którym istnieje ogromna konkurencja wśród organizacji na forum biznesowym i gospodarczym, kwestia motywacji, kształtowania odpowiednich i efektywnych systemów ...
W pracy przedstawiony zostanie jeden z podstawowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi- system motywacyjny. Aby zrozumieć pojęcie motywacji należy poznać jej istotę i rodzaje, znać różnorakie koncepcje oraz instrumenty- ...
Celem pracy jest przedstawienie kształtowanego systemu motywacyjnego w organizacji na przykładzie Państwowej Szkoły Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Nowym Sączu poprzez dokonanie analizy wpływu czynników motywacyjnych na ...
Rozwój i sukces ekonomiczny przedsiębiorstw zależy od kompetencji i zaangażowania pracowników. Gwarancją optymalnego wykorzystania potencjału intelektualnego
i zawodowego pracowników jest prawidłowo realizowany proces ...
Praca została poświęcona kształtowaniu się systemu wynagrodzenia na przykładzie firmy Sądeckie Wodociągi sp. z o. o w Nowym Sączu. Zawarto w niej opis teorii zagadnień dotyczących funkcji i elementów systemu wynagradzania, ...
Każdy z nas słysząc hasło „wynagrodzenia” mógłby na ich temat wiele powiedzieć. Z tym, że inaczej na temat wynagrodzeń wypowiadaliby się pracownicy, a inaczej pracodawcy. Pracownik chciałby zarabiać jak najwięcej, a ...
Wynagrodzenie odgrywa bardzo ważną rolę w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Pracownicy powinni być wynagradzani według określonych, wcześniej ustalonych zasad, ma ono istotny wpływ na motywację, zachowanie i kulturę ...
Celem pracy będzie przede wszystkim analiza systemu wynagradzania pracowników w perspektywie przyjętej strategii firmy, na przykładzie PKP PLK S.A. Ze względu na szybko rozwijające się zmiany w otoczeniu firmy zbadam zarówno ...
Celem pracy jest szczegółowe omówienie znaczenia wartości dla klienta w realiach opartych o prawdziwy przykład z rynku operatorów sieci kablowych. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W jej ramach przeprowadzono ...
Celem niniejszej pracy jest identyfikacja oczekiwań, opinii i zachowań klientów/gości Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Piastun w Krynicy-Zdroju oraz uzyskanie informacji na temat działania obecnego systemu motywacyjnego ...
Współczesny rynek bankowy podlega dynamicznym zmianom. Charakteryzuje go
stale rozwijająca się konkurencja, także ze strony podmiotów niebankowych, oraz duża
liczba coraz to nowocześniejszych produktów i usług. Instytucje ...
Zaufanie do banku jest bezcennym atutem w walce konkurencyjnej, a dobry wizerunek ma większe znaczenie niż wysokość kapitałów własnych. Celem pracy jest przedstawienie działalności marketingowej banku, ze szczególnym ...