Badanie i ocena jakości świadczonych usług na podstawie Firmy Norlys

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sidor, Maria
dc.contributor.author Garwol, Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-13T12:02:57Z
dc.date.available 2014-01-13T12:02:57Z
dc.date.issued 2012-09-17 18:05:03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3905
dc.description.abstract Praca została poświęcona badaniu jakości usług oraz określeniu poziomu satysfakcji klientów. Badania prowadzono z wykorzystaniem: grup fokusowych, burzy mózgów oraz kwestionariusza ankiety, w którym uczestniczyli pracownicy oraz klienci firmy Norlys, którzy w sierpniu odwiedzili punkt sprzedaży. Wyniki badania w większości wykazały zadowolenie klientów z usług świadczonych przez firmę, ale pozwoliły też wyłonić obszary, w których istnieje szansa poprawienia jakości usług sprzedażowych. Zauważono problemy przedsiębiorstwa co umożliwiło opracowanie sposobów ich rozwiązania oraz wprowadzenia potrzebnych zmian. Celem ankiety jest bowiem rozpoznanie czynników wpływających na poziom zadowolenia klientów, dzięki czemu firma może spełniać ich oczekiwania. pl
dc.description.abstract Work has been devoted to the study of service quality and determining the level of customer satisfaction. The study was conducted using the: focus groups, brainstorming and questionnaire, which was attended by staff and customers Norlys who visited in August selling point. The study showed the majority of customer satisfaction with the services provided by the company, but let it emerge areas where there is a chance to improve the quality of services sales. Noted the difficulties of which enabled the development of ways to overcome them and make the necessary changes. The purpose of the survey is to identify because the factors affecting the level of customer satisfaction, the company can meet their expectations. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość pl
dc.subject ISO pl
dc.subject TQM pl
dc.subject usługi sprzedażowe pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject Norlys pl
dc.subject quality pl
dc.subject ISO pl
dc.subject TQM pl
dc.subject service sales pl
dc.subject survey pl
dc.title Badanie i ocena jakości świadczonych usług na podstawie Firmy Norlys pl
dc.title.alternative The research and evaluation of service quality based on the example of Norlys pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-13T09:40:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info