Wartość przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Ciepielowska, Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-07-14T11:02:46Z
dc.date.available 2013-07-14T11:02:46Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy Sącz : WSB-NLU, 2007. - S. 87-98 pl
dc.identifier.isbn 83-88421-54-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/392
dc.description.abstract The article takes value maximization as a main goal of the company. Adaptation of management methods focusing of building shareholders’ value by American enterprises resulted in the growth their competitiveness on the global market. Realization of this purpose is not contradicted with superior objective of these organizations. In this way in the practice of enterprises’ have been appeared Value Based Management concept. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject wartość przedsiębiorstwa pl
dc.subject wycena przedsiębiorstwa pl
dc.title Wartość przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy pl
dc.title.alternative The stakeholders value of the company pl
dc.type bookPart pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info