Projektowanie kampanii reklamowej na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2001

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Reklama jest jednym z pięciu głównych narzędzi używanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia z informacją do rynku docelowego oraz ogółu społeczeństwa. Reklama to efektywny sposób rozprzestrzenienia informacji o produktach czy usługach i zjawisko, wobec którego nie można przejść obojętnie. Celem pracy jest przedstawienie kampanii reklamowych przeprowadzonych w ostatnich latach w Telekomunikacji Polskiej S.A przy założeniu, że najważniejszym celem kampanii reklamowych jest kreowanie wizerunku firmy. Opisano różnorakie formy reklamy oraz przedstawiono jej prawne uwarunkowania. Przedstawiono proces podejmowania decyzji dotyczącej reklamy oraz opisano kolejne stadia projektowania kampanii reklamowej. Zaprezentowano historię Telekomunikacji Polskiej S.A., opisano oferowane przez nią usługi, strukturę Grupy Kapitałowej TP S.A. oraz sytuację firmy na tle polskiego rynku telekomunikacyjnego. Omówiono przeprowadzone przez Telekomunikację Polską S.A. kampanie reklamowe - kampanię wizerunkową, prywatyzacyjną, świąteczną oraz kampanię promocyjną usług IS, a także przedstawiono wizerunek TP S.A. w oczach klientów.

Opis

Słowa kluczowe

reklama, kampania reklamowa, rynek telekomunikacyjny, wizerunek firmy, projektowanie kampanii reklamowej, techniki reklamy, efektywność reklamy, prywatyzacja

Cytowanie