Mentoring – strategia rozwoju organizacji uczącej się

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Karwala, Sebastian
dc.date.accessioned 2013-07-14T12:22:38Z
dc.date.available 2013-07-14T12:22:38Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy Sącz : WSB-NLU, 2007. - S. 235-241 pl
dc.identifier.isbn 83-88421-54-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/394
dc.description.abstract These days the competitive advantage of an organization is to a great extent a matter of intellectual capital and it is management. The dynamism of change and globalization are becoming a challenge for many organizations. This article presents the concept of mentoring, which fits the needs and expectations of learning organizations operating in a knowledge-based economy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject zarządzanie wiedzą pl
dc.subject organizacje uczące się pl
dc.title Mentoring – strategia rozwoju organizacji uczącej się pl
dc.title.alternative Mentoring – the strategy of development of a learning organization pl
dc.type bookPart pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info