Planning Marketing Strategies in Non-Profit Organizations - Presentation of the Direct Research Results

Ładowanie...
Miniatura

Data

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University

Abstrakt

The aim of this paper is to present the issues connected with planning marketing strategies by non-profit organizations. The paper presents selected results of direct research conducted in 2009. The servey covered private non-profit organizations (non-government organizations) in three provinces : Malopolska, Podkarpacie and Silesia. The presented results of the research concern the mission and goals of organizations, planning their activities (including marketing activities) and foundations on which marketing strategies are based.

Opis

Cytowanie

Business and Non-Profit Organizations Facing Increase Competition and Growing Customers' Demands. Ed. by A. Nalepka, A. Ujwary-Gil. Nowy Sącz : WSB-NLU, cop. 2012. – S. 187-196

Rekomendacja

Recenzja

Uzupełnione przez

Cytowane przez

Licencja Creative Commons

O ile nie zaznaczono inaczej, licencja tego elementu jest opisana jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Zobacz szczegóły