Implementacja CRM jako przykład reinżynierii procesów biznesowych TP S.A.

Brak miniatury

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Reengeeniring to fundamentalne przemyślenie od nowa i radykalne przeprojektowanie procesów w firmie, prowadzące do poprawy osiąganych wyników, takich jak koszty, jakość, serwis i szybkość. Istotną sprawą we wdrażaniu reengineeringu w życie przedsiębiorstwa jest zastosowanie nowoczesnych systemów informatycznych. Dlatego też, zastosowanie filozofii CRM jest ściśle powiązane z reinżynerią procesów biznesowych. Celem niniejszej pracy jest ukazanie, jaki wpływ niosą za sobą zmiany w przedsiębiorstwie w realizowaniu filozofii reengineeringu i jak system CRM pomaga usprawniać procesy biznesowe oparte na tym kreowana wartość dla klienta powinna być nadrzędnym celem dzisiejszych firm.

Opis

Słowa kluczowe

TQM, Total Quality Management, Business Process Reengineering, reengineering, BPR, reengineering w zarządzaniu, CRM, Telekomunikacja Polska S.A.

Cytowanie