Rynek ubezpieczeń na życie z punktu widzenia potencjalnego klienta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomsz F.
dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz F.
dc.contributor.author Kozłowska Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-16T13:57:36Z
dc.date.available 2014-01-16T13:57:36Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4113
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przeanalizowanie rynku ubezpieczeń na życie pod kątem opłacalności dla przeciętnego człowieka oraz zwrócenie uwagi potencjalnego klienta na to, jak ważna jest umiejętność wyboru odpowiedniej oferty spośród bardzo dużej ilości propozycji składanych przez działające na polskim rynku zakłady ubezpieczeń. Ubezpieczenia na życie są bardzo potrzebne i warto się ubezpieczać, ale w pracy autorka stara się również wykazać, że nie wszystko co ubezpieczyciele proponują jest przydatne klientowi. Często bowiem się zdarza, że zakres ochrony ubezpieczeniowej jest zwiększany o niektóre ryzyka w celu zwiększenia konkurencyjności oferty i uzyskania efektu marketingowego, natomiast sam klient nie osiąga z tego tytułu oczekiwanych korzyści, a nawet narażony jest na utratę realności ochrony ubezpieczeniowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek ubezpieczeń w Polsce pl
dc.subject ubezpieczenia na życie pl
dc.subject ubezpieczenia grupowe pl
dc.subject ubezpieczenia indywidualne pl
dc.title Rynek ubezpieczeń na życie z punktu widzenia potencjalnego klienta pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info