Zarządzanie firmą usługowo-handlową na przykładzie firmy Taurus S.A.

Brak miniatury

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza i diagnoza kluczowych obszarów zarządzania w kontekście zarządzania konkretną firmą usługowo-handlową. Procesowi analizy i oceny zostaną poddane obszary zarządzania i metody funkcjonujące w firmie Taurus S.A. w Warszawie oraz otoczenie, w jakim przyszło funkcjonować tej firmie. Zdefiniowano i sklasyfikowano małe firmy, a także scharakteryzowano i przedstawiono zarówno istotę, jak i cechy firm usługowo – handlowych funkcjonujących na rynku. Przedstawiono istotę procesu zarządzania firmą usługowo-handlową jak i kolejne elementy składowe procesu zarządzania od planowania począwszy, po motywowanie pracowników, a na kontrolowaniu procesów i zarządzaniu personelem skończywszy. Zaprezentowano sylwetkę badanej firmy usługowo-handlowej, historię i obszar działania, oraz jej strukturę organizacyjną wraz z opisem poszczególnych działów tej firmy. Przedstawiono także strategię i misję firmy, a także dokonano analizy SWOT przedsiębiorstwa. Przedstawiono sytuacje rynkową, w której przyszło funkcjonować firmie, kompleksową analizę konkurencji działającej na tym rynku, oraz opisano i zdiagnozowano wybrane obszary zarządzania w firmie Taurus S.A.. Dokonano segmentacji jej klientów, analizy marketingu mix oraz opisano kooperację tej agencji z innymi agencjami reklamy zewnętrznej. Zidentyfikowano i zdiagnozowano także obszary dotyczące prowadzonej polityki cenowej, systemu motywacyjnego, systemu komunikacji wewnętrznej oraz oferowanego klientom serwisu. Przedstawiono potencjalne możliwości i konkretne rozwiązania i kierunki dotyczące rozwoju firmy. Zaproponowano zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne drogi rozwoju firmy, których realizacja mogłaby korzystnie odmienić jej wewnętrzną sytuację i wzmocnić jej pozycję na rynku outdoorowym.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie, mała firma, planowanie, organizowanie, obszary działalności firmy, marketing-mix, polityka cenowa, serwis

Cytowanie