Public Relations jako forma promocji przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie firmy SUPER - RES S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2002

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Przedmiotem pracy jest próba zaprezentowania, jak duże znaczenie dla firmy handlowej SUPER-RES S.A., właściciela sklepów samoobsługowych w Polsce, ma public relations. Tworzenie sieci sklepów samoobsługowych w coraz to nowych miastach na terenie Polski centralnej było by trudne bez prowadzenia ciągłych akcji zachęcających do odwiedzania naszych placówek. Proces pozyskiwania sympatii i zaufania klientów jest długi i trudny. Trudno byłoby uporać się z tym problemem bez możliwości, jakie daje nam public relations. Wizerunek firmy to jej obraz wśród ludzi i ogrywa bardzo ważną rolę w procesie komunikacji firmy z otoczeniem, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy jest procesem długotrwałym i wymaga podejmowania racjonalnych decyzji przez zarząd firmy. Przedstawiono istotę i znaczenie promocji w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono istotę, działanie i efektywność public relations oraz zaprezentowano działanie public relations w badanej firmie.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie, public relations, komunikacja, promocja, zarządzanie marketingiem, elementy marketingu

Cytowanie