Polityka komunikacji przedsiębiorstwa turystycznego z rynkiem na przykładzie nowosądeckich biur podróży

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-02-24 18:32:07

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Przedmiotem rozważań zawartych w pracy jest polityka komunikacji przedsiębiorstwa turystycznego z rynkiem. Polityka komunikacji marketingowej stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstwa turystycznego. Procesy komunikacyjne biura podróży z otoczeniem obejmują zespół środków i działań, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informację o produkcie bądź usłudze. Polityka promocji przedsiębiorstw turystycznych stanowi narzędzie oddziaływania na rynek a także walkę z konkurencją. Istotą działań promocyjnych jest spowodowanie pozytywnego zrozumienia przez odbiorców informacji zakodowanych w przekazie. Polityka promocji przekazuje potencjalnym klientom informacje, dowody, obietnice, skłaniając ich do kupna oferowanych produktów i usług. Ma także na celu wywołanie przychylnych opinii o przedsiębiorstwie. Praca składa się z czterech rozdziałów. Celem pracy jest dokonanie diagnozy polityki komunikacyjnej wybranych nowosądeckich biur podróży. Wyznacza on szereg celów szczegółowych, którymi są: poznawanie polityki komunikacji w działalności przedsiębiorstwa turystycznego, określenie specyfiki komunikacji w sektorze turystycznym, analiza narzędzi i działań promocyjnych wykorzystywanych przez przedsiębiorstwo turystyczne.

Opis

Słowa kluczowe

promocja, Nowy Sącz, rynek turystyczny, biuro podróży, komunikacja

Cytowanie