Abstract:
Zakresem przedmiotowym pracy jest komunikacja marketingowa Urzędu Miasta
z mieszkańcami w Nowym Sączu oraz występujące w niej procesy w sferze publiczno – politycznej. Celami niniejszej pracy były: określenie jakości strategii komunikacyjnej Urzędu Miasta z mieszkańcami oraz rozpoznanie jej słabych i mocnych stron; rozpoznanie, czy kanały (narzędzia) komunikacyjne stosowane przez Urząd Miasta oraz treści konstruowane do poszczególnych grup mieszkańców są właściwe i co ważniejsze skuteczne; zbadanie i ocena procesu komunikacyjnego występującego pomiędzy stronami Urzędu Miasta mieszkańcami Nowego Sącza.
Teza niniejszej pracy to: precyzyjne określenie grupy docelowej, umiejętna
identyfikacja poszczególnych grup tworzących całe społeczeństwo, właściwy dobór komunikatów i rodzaju komunikacji marketingowej oraz trafny dobór mediów warunkują skuteczną komunikację Urzędu Miasta z mieszkańcami. W celu ustalenia, jaki jest stan faktyczny komunikacji Urzędu Miasta z mieszkańcami przeprowadzono badania.