Doskonalenie poziomu obsługi klienta jako ważny czynnik sukcesu firmy

Brak miniatury

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Znaczenie zarządzania obsługą klienta jako środkiem mającym na celu osiągnięcie i powiększanie zysku przedsiębiorstwa jest dzisiaj ogromne. W gospodarkach krajów wysoko rozwiniętych gospodarczo koszty ponoszone na zapewnienie klientowi jak najlepszej obsługi są wysokie i stale rosną. Uczestnicząc w przemianach gospodarczych w naszym kraju, ich skutki można odczuć dwojako. Z jednej strony, jako konsumenci jesteśmy zadowoleni z coraz bogatszej oferty rynkowej oraz lepszej jakości produktów i związanych z nimi usług. Z drugiej zaś strony, dostrzegamy wzrost wymagań stawianych pracownikom oraz coraz większe znaczenie czasu i efektywności pracy. Celem pracy jest próba udowodnienia, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego oraz osiąganie przez nie dodatniego wyniku finansowego zależy w głównej mierze od poziomu obsługi klienta.

Opis

Słowa kluczowe

logistyczna obsługa klienta, systemy informacyjne logistyki, technologia informacyjna, infrastruktura dystrybucji, kanały dystrybucji, standardy obsługi klienta

Cytowanie