Budowa marki niepublicznej szkoły wyższej w Polsce – analiza z perspektywy 20 lat

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Pawłowski, Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-01-22T15:02:03Z
dc.date.available 2014-01-22T15:02:03Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Marketing w szkole wyższej : istota i znaczenie marki. Pod red. nauk. G. Nowaczyk i D. Sobolewskiego. Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. – s. 41-56 pl
dc.identifier.isbn 978-83-7205-329-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4526
dc.description.abstract Artykuł zawiera subiektywne opinie autora, wsparte dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym. Autor oparł się na ogólnie dostępnych materiałach, nie prowadził systemowych badań. Celem artykułu jest wskazanie wybranych sposobów budowy marki niepublicznej szkoły wyższej w Polsce. Artykuł naświetla uwarunkowania powstania szkół niepublicznych w latach 90. XX w. oraz przemiany w polskim szkolnictwie wyższym w okresie 20 lat, tj. od 1991 do 2011 r. Na tym tle zaprezentowano proces tworzenia i budowy marek niepublicznych szkół wyższych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch skrajnie róznych metod budowy silnych marek, tj. Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka uczelni pl
dc.subject marka dyplomu pl
dc.title Budowa marki niepublicznej szkoły wyższej w Polsce – analiza z perspektywy 20 lat pl
dc.type bookPart pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info