Próba oceny konkurencyjności produktów wytwarzanych w Polsce na rynkach Unii Europejskiej

Ładowanie...
Miniatura

Data

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu

Abstrakt

This paper analyses the changes in competitiveness of products produced in Poland on the market European Union during 2004-2008. The assessment relies on such factors as: RCA (Revealed Comparative Advantage), IMP (Import Penetration Index) and RTA (The Relative Trade Advantage Index). Research relies on information on composition of imports and exports by sections according to SITC Nomenclature. Relying on the information the author has identified which sectors seem to be competitive and which do not.

Opis

Cytowanie

Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki, A. Ujwary-Gil. Nowy Sącz : WSB-NLU, cop. 2010. - S. 132-142

Rekomendacja

Recenzja

Uzupełnione przez

Cytowane przez

Licencja Creative Commons

O ile nie zaznaczono inaczej, licencja tego elementu jest opisana jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Zobacz szczegóły