Komunikacja marketingowa w usługach kosmetycznych. Analiza na podstawie opinii klientek salonu kosmetycznego "Karolina" w Krakowie

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-07-17 20:08:11

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Od pewnego czasu obserwujemy w Polsce dynamiczny rozwój kosmetologii. Kosmetyka jest zawodem świadczącym usługi dla ludności i obejmuje czynności związane z zachowaniem zdrowia, pielęgnacją i upiększaniem. Nasze pierwsze skojarzenia wskazują ogromną przepaść, jaka dzieli współczesną kosmetykę od tej z dawno minionych czasów. Po bliższym przyjrzeniu się historii kosmetyki stwierdzamy, ze zadania i korzyści będące celem współczesnej kosmetyki niewiele różnią się od tych dawnych. Historia kosmetyki ukazuje nam motywy, jakimi kierowali się nasi przodkowie, pielęgnując swoje ciało, Podróż do przeszłości może wyostrzyć nasze spojrzenie na życzenia i oczekiwania współczesnych klientów. W pracy omówiono następujące zagadnienie: Komunikację marketingową w branży kosmetycznej w oparciu o gabinet kosmetyczny, którego najwyższym zamierzeniem jest świadczenie usług wysokiej jakości, dzięki którym będzie możliwa budowa silnej marki dobrze rozpoznawalnej na krakowskim rynku. Celem pracy było uzyskanie wiedzy na temat usług kosmetycznych i zapotrzebowania na dane usługi, jako narzędzie badawcze zastosowano kwestionariusz ankietowy, dzięki któremu uzyskano rzetelne wyniki.
For some time we observe in Poland, the dynamic development of cosmetology. Cosmetics is a profession providing services to the public and includes activities related to maintaining the health and beauty care. Our first association show a huge gap that separates the modern cosmetics from that of a bygone age. A closer look at the history of cosmetics find that the roles and benefits of the targets of modern cosmetics are not very different from those of old. History shows us the beauty motives to our ancestors, nurturing your body, journey to the past can sharpen our view of the wishes and expectations of modern consumers. In this paper the following problem: marketing communication in the cosmetic industry based on beauty parlor, whose highest aim is to provide quality services through which you can build a strong well-recognized brand in Krakow's market, the work was to obtain knowledge of cosmetic services and the demand for data services, used a questionnaire as a research tool that contributes to reliable results.

Opis

Słowa kluczowe

rynek, usługi, zabiegi, jakość, kosmetyka

Cytowanie