Projekt serwisu firmy Carint jako przykład promocji przedsiębiorstwa w Internecie

Brak miniatury

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Współczesne firmy spotykają się w ostatnich dziesięcioleciach z ostrą konkurencją - muszą szukać sposobów, aby zdobyć klientów oraz przelicytowywać rywali. Chcąc wygrywać na rynku, czy nawet niekiedy tylko na nim przetrwać, potrzebują nowych rozwiązań, aby nakierować swoje działania przede wszystkim na klientów, ponieważ tylko takie działanie pozwoli im odnieść sukces. Jedną z możliwości przewagi konkurencyjnej jest profesjonalna strona internetowa. Celem niniejszej pracy jest projekt serwisu firmy Carint jako przykład promocji przedsiębiorstwa w Internecie .Przedstawiono narzędzia służące projektowaniu stron internetowych. Zaprezentowano firmę „Carint” oraz serwis http://karting.carint.pl. Omówiono elementy strony carint.pl i elementy zarządzania stroną WWW. Zaprezentowano strukturę katalogów i rolę PHP w tworzeniu tego typu serwisów oraz przedstawiono aspekt biznesowy inwestycji.

Opis

Słowa kluczowe

informatyka, programowanie, strona www, zarządzanie stroną www, PHP4, CSS, JavaScript, tworzenie strony internetowej

Cytowanie