Promocja jednostki samorządu terytorialnego, jako instrument marketingu terytorialnego naprzykładzie gminy turystycznej Limanowa

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-04-13 18:13:33

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W pracy został podjęty temat promocji jednostki samorządu terytorialnego, jako instrumentu marketingu terytorialnego. Praca opiera się na przykładzie gminy Limanowa. Składała się z dwóch części. W pierwszej opisane zostały teoretyczne zagadnienia na temat gminy jako jednostki samorządu terytorialnego, marketingu terytorialnego i zagadnień z nim związanych. Przedstawiona została również gmina Limanowa, jej zalety i walory turystyczne. Informacje zawarte w pierwszej części przedstawione były na podstawie literatury tematycznej, artykułów z prasy i Internetu. Część druga to badania własne Autorki pracy, które przeprowadziła wśród mieszkańców gminy. Celem badań było zapoznanie się z opinią mieszkańców na temat występujących ciekawych miejsc, atutów gminy, jak i prowadzonych form promocji gminy. Po przeprowadzeniu analizy ankiety postawiono kilka wniosków. Badania dowiodły, że gmina jest atrakcyjna turystycznie dla mieszkańców, prowadzone są odpowiednie formy promocji regionu i jest on coraz chętniej odwiedzany przez turystów.
In this publication the topic of the Promotion of unit of local government as instrument of territorial marketing. Work is based on example of commune Limanowa. In includes two part. The first part described the theoretical issues of commune and territorial marketing. This part based on the theme of literature, articles from newspapers and the Internet. Part second it research author of personal work, it has carried which in inhabitans of local community.

Opis

Słowa kluczowe

gmina, marketing terytorialny, walory turystyczne, promocja, commune, territorial marketing, touristic values, promotion

Cytowanie