Rola promocji w działalności Regionalnej Telewizji Kablowej w Nowym Sączu

Ładowanie...
Miniatura

Data

2005

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Promocja jest jednym z najważniejszych elementów składowych marketingu. W dobie dzisiejszego rozwoju gospodarczego i coraz to lepiej działających mechanizmów rynkowych, każda firma chce zająć jak najwyższe miejsce dla swojej marki w świadomości klientów. Bezkonkurencyjną metodą na uzyskanie bardzo dobrej reputacji i wykreowanie odpowiedniego wizerunku jest zaprezentowanie zarówno samej firmy jak i jej produktów w jak najlepszym świetle poprzez nienagannie skonstruowane kampanie promocyjne. Opracowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa wymaga podjęcia różnorodnych decyzji, opartych na diagnozie aktualnej firmy i prognozie przyszłej sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, a niezbędnych przesłanek decyzyjnych mogą dostarczyć dogłębne analizy. Obszar podstawowych decyzji przedsiębiorstwa w kształtowaniu kampanii promocyjnej obejmuje ustalenia dotyczące sformułowania celów promocji, określenia docelowego audytorium przekazu, ustalenie budżetu promocyjnego, określenia kompozycji narzędzi promocji oraz oceny efektów polityki promocji. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie roli jaką odgrywa promocja w działalności Regionalnej Telewizji Kablowej . Zaprezentowano rolę promocji w marketingu, cele promocji, jej funkcje oraz narzędzia stosowane w promocji. Przedstawiono charakterystykę Regionalnej Telewizji Kablowej w Nowym Sączu, powstanie, cele i zadania. Omówiono narzędzia promocji wykorzystywane przez Regionalną Telewizję Kablową. Zaprezentowano środki stosowane w procesie promocji oraz przeprowadzono analizę efektywności promocji.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, promocja, telewizja, marketing-mix, instrumenty kompozycji marketingowej, public relations, sponsoring

Cytowanie