Narzędzia analizy strategicznej wspierające zarządzanie małym przedsiębiorstwem na przykładzie TEDMARK Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Smietana Karolina
dc.date.accessioned 2014-01-27T11:38:05Z
dc.date.available 2014-01-27T11:38:05Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4844
dc.description.abstract W miarę rozwoju przedsiębiorstwa coraz większą rolę zaczyna odgrywać wiedza i umiejętności kierowania firmą. By się rozwijać firma nie może działać w oderwaniu od swojego otoczenia i własnego potencjału, musi być zarządzana, a profesjonalne zarządzanie to nie jest poświęcanie czasu na rozwiązywanie bieżących problemów, lecz poszukiwanie i umiejętne wykorzystywanie nadarzających się szans oraz unikanie zagrożeń i przeciwności płynących z otoczenia. Budowanie własnej tożsamości, unikalności i ciągła praca nad ich doskonaleniem jest podstawą sukcesu przedsiębiorstwa. Strategia przedsiębiorstwa jest podstawą sukcesu firmy, trzeba ją budować, udoskonalać i kształtować tak by stała się esencją rozwoju firmy i jej sukcesu na rynku. Celem tej pracy jest wyznaczenie a następnie sprawdzenie przydatności metod analizy strategicznej oraz całościowego procesu analizy będącego pierwszym stopniem do budowy strategii i narzędzi wspomagających zarządzanie w małym przedsiębiorstwie. Zaprezentowano zagadnienie analizy strategicznej w ujęciu potrzeb przedsiębiorstwa z sektora MSP - przedstawiono koncepcję analizy strategicznej, jej elementów, etapów i narzędzi w kontekście możliwości wykorzystania ich w małym przedsiębiorstwie. Przedstawiono zastosowanie procesu analizy strategicznej w małym przedsiębiorstwie na podstawie firmy TEDMARK Sp. z o.o. Zaprezentowano wdrożenie procesu budowy strategii i projektowanie narzędzi wspomagających zarządzanie nastawione na realizację strategii w badanej firmie. Obejmuje on także implementację nowoczesnego narzędzia, jakim jest strategiczna karta wyników, wspomagającego zarządzanie strategiczne i realizację strategii. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject strategiczna karta wyników pl
dc.subject otoczenie firmy pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject MŚP pl
dc.title Narzędzia analizy strategicznej wspierające zarządzanie małym przedsiębiorstwem na przykładzie TEDMARK Sp. z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info