Opracowanie strategii marketingowej firmy "Merkury"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Adamczyk Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-27T15:03:56Z
dc.date.available 2014-01-27T15:03:56Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4855
dc.description.abstract Wielkie tempo przemian współczesnego świata, zauważalnych w każdej sferze aktywności ludzkiej, wywołuje wiele problemów adaptacyjnych. W sferze gospodarczej, organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstw nie chodzi o bierne przystosowanie się do zmian, lecz o aktywne uczestnictwo w ich pobudzaniu, mogące być warunkiem nie tylko rozwoju, ale nawet istnienia organizacji. Studia nad strategią marketingu są poszukiwaniem odpowiedzi na fundamentalne z punktu widzenia menedżerów pytania o przyczyny i uwarunkowania sukcesów i porażek organizacyjnych. Najpilniejszą potrzebą przedsiębiorstw jest dziś wnikliwa analiza swoich zadań i strategii marketingowych. Minęły już dawno czasy, kiedy na rynku funkcjonowały przedsiębiorstwa konkurentów bardzo dobrze poznanych i nie zmieniających swoich strategii. Dziś sukces osiągają przedsiębiorstwa, których produkty najlepiej zadowalają, więcej zachwycają ich klientów. Dla tych przedsiębiorstw strategia marketingowa to szeroko rozumiana filozofia firmy. Celem niniejszej pracy jest opracowanie skutecznej strategii marketingowej dla firmy „Merkury”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject ocena marketingu-mix pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject firma "Merkury" pl
dc.title Opracowanie strategii marketingowej firmy "Merkury" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info