Cena jako element marketingu usług na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego PTK Centertel Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Gwóźdź Paweł
dc.date.accessioned 2014-01-29T08:36:49Z
dc.date.available 2014-01-29T08:36:49Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4934
dc.description.abstract Sektor usług należy do tej części rynku, która rozwija się najbardziej dynamicznie. W większości współczesnych gospodarek w tym także polskiej, usługi stanowią istotną część całego rynku. To właśnie z usługami mamy do czynienia każdego dnia. Należy jednak zaznaczyć, że elementem ściśle związanym z usługami jest cena. To ona najczęściej sprawia, że konsumenci wybierają taki produkt czy usługę. Decyzje cenowe są także istotnym elementem w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. To one pozwalają budować pozycję konkurencyjną firmy na danym rynku oraz maja bezpośredni wpływ na kondycję finansową przedsiębiorstwa. Cena jest integralną częścią strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa. I właśnie celem tej pracy jest przedstawienie ceny jako elementu marketingu usług na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego PTK Centertel Sp. z o.o. Firma ta działa na rynku usług telefonii mobilnej w Polsce. Spółka ta od momentu powstania a w szczególności od chwili uruchomienia dwuzakresowej sieci GSM 900/1800, sukcesywnie dąży do zwiększenia udziału w rynku telefonii komórkowej w Polsce a w efekcie do zdobycia dominującej pozycji wśród polskich operatorów. Została tu przedstawiona szczegółowa charakterystyka rynku, na którym działa firma PTK Centertel oraz usługi, które oferuje. Ponadto scharakteryzowano podmioty konkurujące z opisywanym przedsiębiorstwem oraz ich oferty. Elementy usługowe oferowane przez PTK Centertel oraz konkurencyjne podmioty, zostały przedstawione właśnie z uwzględnieniem ceny. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject cena jako element marketingu usług pl
dc.subject przedsiębiorstwo usługowe pl
dc.subject PTK Centertel Sp. z o.o. pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject klasyfikacja usług pl
dc.subject rynek usług pl
dc.subject strategia cen pl
dc.title Cena jako element marketingu usług na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego PTK Centertel Sp. z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info