Walory turystyczne jako podstawa tworzenia produktu turystycznego na przykładzie powiatu limanowskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Pięta, Jolanta
dc.date.accessioned 2014-01-31T07:58:25Z
dc.date.available 2014-01-31T07:58:25Z
dc.date.issued 2012-03-21 15:46:59
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5034
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena walorów i atrakcji turystycznych powiatu limanowskiego, poznanie jego zasobów, bogactwa przyrodniczego i kulturowego, jak również analiza istniejących produktów turystycznych i zaprojektowanie nowych produktów dla tegoż powiatu. Pierwsza hipoteza badawcza zakłada, iż walory i atrakcje turystyczne są głównym czynnikiem przyciągającym turystów, natomiast druga głosi, że walory turystyczne powiatu stanowią podstawę tworzenia nowych produktów turystycznych. Dlatego właśnie podstawowym zagadnieniem niniejszej pracy jest przedstawienie turystyki, jako jednej z gałęzi gospodarki, omówienie produktu turystycznego, przedstawienie charakterystyki powiatu limanowskiego, jego infrastruktury turystycznej oraz na koniec przeprowadzenie analizy SWOT i zaproponowanie nowych produktów turystycznych na bazie istniejących już walorów dla tego właśnie powiatu. Do realizacji tego celu posłuży ujęcie wyżej wymienionych treści w zaprezentowanym układzie. W pracy została wykorzystana literatura z zakresu turystyki, zarządzania i marketingu. Rozdziały pracy dotyczące historii, środowiska przyrodniczego, atrakcji przyrodniczych i kulturowych oraz zagospodarowania turystycznego oparto na dostępnych materiałach publikowanych w formie książek, folderów i przewodników turystycznych. Część materiałów pochodziła z powiatu limanowskiego, z punktów informacji turystycznej, urzędów gmin na terenie, których leży omawiany powiat, jak i z powszechnie dostępnych stron internetowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject region pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject gospodarka regionu pl
dc.title Walory turystyczne jako podstawa tworzenia produktu turystycznego na przykładzie powiatu limanowskiego pl
dc.title.alternative Tourism values as the basis for the creation of the tourist product on the example of district Limanowa pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-30T15:54:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info