Pozycja strategiczna przedsiębiorstwa komunikacyjnego

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-03-01 14:07:31

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest analiza firmy Prywatna Komunikacja Samochodowa pod kątem pozycji strategicznej. Za pomocą metody SWOT została przeprowadzona przekrojowa analiza przedsiębiorstwa transportowego działającego na terenie powiatu nowosądeckiego. W szczególności analizie zostały poddane mikro oraz makro otoczenie firmy. Rozważaniom podlegała tu bieżąca sytuacja przedsiębiorstwa oraz jej dalsze kierunki rozwoju. Całość kończą zaproponowane rozwiązania, które mogą przyczynić się do jej sukcesu.
The purpose of this paper is to analyze the private communication company Prywatna Komunikacja Samochodowa for a strategic position by using the SWOT method. In the subject that has been particularly analyzed was micro and macro environment of the company. The current situation of the firm and its future directions was subjected to consideration. At the end of this paper there are potential solutions which can contribute to success of the company.

Opis

Słowa kluczowe

strategia, planowanie strategiczne, analiza SWOT, przedsiębiorstwo, analiza strategiczna, pozycja przedsiębiorstwa na rynku

Cytowanie