Badanie oczekiwań abonentów indywidualnych w aspekcie marki na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Margraf Arkadiusz
dc.date.accessioned 2014-02-02T22:22:26Z
dc.date.available 2014-02-02T22:22:26Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5173
dc.description.abstract Przedsiębiorstwa funkcjonują i rozwijają się, a wraz z nimi oczekiwania i potrzeby klientów. Usatysfakcjonowanie ich jest wyznacznikiem rozwoju przedsiębiorstwa. Trudno jest zdobyć i ocenić satysfakcję, a co za tym idzie wierność klientów. Dlatego też marketing rozwija wszelkie możliwe techniki, których celem jest poznanie potrzeb i zachowań klientów. Bardzo istotnym elementem każdego przedsiębiorstwa jest odpowiednia strategia. Choć nie jest łatwo w kilku słowach jednoznacznie stwierdzić czym ona jest, to przykładowo można ją nazwać tym, czym jest przyszłość firmy. Strategia to nie tylko plany produkcyjne i sprzedażowe czy założenia estetyczne jakimi będzie się kierować firma. To przede wszystkim oczekiwania i nadzieje, szansa na pokonanie konkurencji i odniesienie sukcesu rynkowego, zdobycie i utrzymanie klientów oraz wypracowanie dobrej i silnej marki. Mając wszystko to na uwadze, oraz chcąc budować trwałe fundamenty przewagi konkurencyjnej należy postawić na zdobycie niezbędnych umiejętności zachowań rynkowych, m.in. wyprzedzenie oczekiwań klientów oraz szybką reakcję na ofertę konkurencji. Dlatego warto jest przyjąć, że stworzenie elastycznej organizacji odpowiadającej oczekiwaniom klientów jest wyzwaniem kluczowym, które warunkuje efektywność procesów biznesowych i prowadzi do zerwania z biurokratycznymi procedurami niszczącymi ducha przedsiębiorczości i sprawności działania kadry menedżerskiej. W dobie ciągłych zmian organizacyjnych, najważniejszą w tej chwili sprawą dla TP jest pozyskanie zaufania klientów i doprowadzenie do sytuacji, gdy będą oni wybierali usługi spółki z przekonaniem, że dokonują najlepszego wyboru. Wyboru najlepszej spośród konkurencji jakości usług i obsługi klienta. Celem pracy jest określenie oczekiwań, a co za tym idzie zadowolenia abonentów TP z jakości oraz zakresu świadczonych usług w aspekcie marki firmy. Podstawowe hipotezy badawcze można określić następująco: oferta TP w zakresie świadczonych usług jest najbogatsza na rynku polskim; domniemywać zatem należy, iż poziom oczekiwań i zadowolenia klientów powinien być wysoki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject marka pl
dc.subject zadowolenie klienta pl
dc.subject psychologiczne aspekty satysfakcji pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.title Badanie oczekiwań abonentów indywidualnych w aspekcie marki na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. pl
dc.title.alternative Research of expectations of individual subscribers in aspect of brand on example of Polish Telecommunication S.A. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info