Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie gminy Łącko

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłecka-Prysłopska, Julita
dc.contributor.author Ruszkowska, Anna
dc.date.accessioned 2014-02-03T14:28:54Z
dc.date.available 2014-02-03T14:28:54Z
dc.date.issued 2012-02-26 21:16:48
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5221
dc.description.abstract W pracy „Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie gminy Łącko” ukazane są główne założenia marketingu terytorialnego i jego wdrażanie na poziomie gminy. Wyszczególniona została promocja, (jako marketingowy instrument oddziaływania na gminę) i subprodukt turystyczny, (jako produkt marketingowy w jednostce terytorialnej). Badania ankietowe przeprowadzono w gminie Łącko - wśród gospodarstw agroturystycznych. Przeprowadzono również wywiad z pracownikiem w Urzędzie Gminy Łącko. Po dokonanych badaniach stwierdzono, że w małym stopniu wykorzystywane są przez władze gminy instrumenty i formy promocji regionu i agroturystyki, przez co przedsiębiorcy nie są do końca zadowoleni z inicjatyw w zakresie promowania turystyki przez władze gminy. Wnioski z pracy są następujące: władze gminy powinny kreować nowy wizerunek gminy poprzez efektywny marketing, a także współpracę z przedsiębiorcami i inwestorami, co przyczynia się do polepszenia infrastruktury turystycznej. Autorka pracy ma na myśli stworzenie w przyszłości większej ilości unowocześnionych obiektów rekreacyjno – sportowych, baz noclegowych oraz obiektów kultury tak, aby agroturystyka mogła nadal rozwijać się na terenie Łącka. W gminie Łącko potrzebna jest przede wszystkim nowoczesna koncepcja zarządzania, której istotnym ogniwem jest marketing terytorialny. pl
dc.description.abstract In "Marketing in the management of subdivision on the example of Łącko" are shown the main assumptions of territorial marketing and its implementation at the municipal level. Promotion has been specified (as a marketing tool for community impact) and tourist subprodukt (as a product marketing in a territorial unit). Surveys conducted in the municipality Łącko - among farm tourism. An interview with an employee in the Office of Municipal Łącko. After these studies found that in a small way are used by the municipal authorities the instruments and forms of tourism promotion of the region and thus entrepreneurs are not fully satisfied with the initiatives to promote tourism by the municipality. The conclusions of the work are as follows: the municipal authorities should create a new image of the community through effective marketing, and working with entrepreneurs and investors contributing to the improvement of tourism infrastructure. The author of the work has in mind in the future to create a more updated facilities and recreation - sports, a variety of accommodation, and cultural facilities, so that rural tourism can continue to grow in Łącko. In the municipality of Łącko need above all a modern management concept which is a vital link territorial marketing. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject subprodukt turystyczny pl
dc.subject gospodarstwa agroturystyczne pl
dc.subject przedsiębiorcy pl
dc.subject władze gminy pl
dc.subject wywiad pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject gmina Łącko pl
dc.title Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie gminy Łącko pl
dc.title.alternative Marketing in the management of territorial unit on the example of community Łącko pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-03T13:49:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info