Strona WWW jako platforma komunikacji marketingowej Biura Turystycznego „Jaworzyna” w Krynicy

Ładowanie...
Miniatura

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Marketing to szeroko rozumiane pojęcie, które często określa sięj ako sposób działania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi marketingu mix, w celu zdobycia przewagi konkurencyjnej na rynku. Promocja, jako jedno z tych narzędzi, posłuży w niniejszej pracy magisterskiej jako zagadnienie wyjściowe. Obejmuje ona reklamę, public relations, sprzedaż osobistą oraz promocję dodatkową. W branży turystycznej zastosowanie tych instrumentów promocji stanowi podstawową formę komunikacji marketingowej. Głównym celem opracowania jest analiza systemu komunikacji marketingowej Biura Turystycznego „Jaworzyna” z rynkiem na podstawie jego strony WWW. Model komunikacji o charakterze interaktywnym staje się obecnie jednym z najpowszechniejszych sposobów komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem, a znaczenie Internetu ciągle wzrasta. Praca opisuje również rolę Internetu w procesie komunikacji oraz działalności marketingowej Biura Turystycznego „Jaworzyna”.

Opis

Słowa kluczowe

marketing w turystyce, rynek usług turystycznych, cechy usług, produkt turystyczny, Internet, komunikacja marketingowa w turystyce, promocja w Internecie, strony WWW przedsiębiorstwa turystycznego, kreowanie wizerunku firmy

Cytowanie