Efektywność pracy przedstawicieli handlowych na przykładzie Airport Hotel" Okęcie"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Efektywność pracy stała się kluczowym sformułowaniem do opisania sukcesu przedsięwzięcia, ponieważ stanowi ostateczne pole walki pomiędzy konkurującymi firmami. Co więcej, w warunkach ogólnoświatowej globalizacji to właśnie efektywność jest podstawą konkurencji w krajach wysoko rozwiniętych. Polska znajduje się w dość niekorzystnej sytuacji, ponieważ koszty pracy, choć niższe niż w Stanach Zjednoczonych, są wyższe niż w krajach azjatyckich takich jak Korea, Chiny czy Tajwan. Jeśli chodzi o efektywność pracy, to jest ona znacznie niższa niż w USA i w krajach azjatyckich. Polska przegrywa więc w obu kategoriach. Jedyną drogą rozwoju dla naszego społeczeństwa jest systematyczne zwiększanie efektywności w taki sposób, aby móc konkurować na rynkach jednoczących się gospodarek świata. Ogólnym celem niniejszej pracy jest wykazanie zależności pomiędzy cechami osobowości, potrzebami, umiejętnościami pracowników, warunkami pracy, w szerokim słowa tego znaczeniu, a efektywnością w przełożeniu ilościowym jak i jakościowym w sytuacji zdefiniowanej pewnym okresem czasu. Po przestudiowaniu literatury przedmiotu, opracowane zostało, wraz z Dyrektor Generalnym Airport Hotel Okęcie, narzędzie badające ilościowy aspekt pracy. Narzędzie to z pełną odpowiedzialnością może być stosowane również w procesie okresowej oceny pracownika, jako źródło wiedzy na temat wyników osiąganych w danym okresie czasu przez pracowników działu sprzedaży danej organizacji.

Opis

Słowa kluczowe

efektywność pracy, system zarzadzania zasobami ludzkimi, pomiar efektywności pracy, praca sprzedawców, dobór pracowników, programy szkoleniowe, ocena pracy sprzedawców, Airport hotel "Okęcie"

Cytowanie