Znaczenie i budowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy "Kryształ"

Brak miniatury

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

We współczesnym świecie każde przedsiębiorstwo niezależnie od wielkości powinno mieć określoną, wyróżniającą je pozycję. Pozycja ta powinna być uświadamiana uczestnikom otoczenia poprzez proces komunikacji, którego ostatecznym efektem jest ukształtowanie w środowisku obrazu firmy w postaci wizerunku. Kluczowe znaczenie wizerunku wynika z faktu, że może stać się on źródłem długotrwałej przewagi danej firmy nad konkurencją. Tworzenie tak rozumianego wizerunku jest długotrwałe i obejmuje ciągłe budowanie postrzegania organizacji i wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu jego kształtowania. Celem pracy jest przedstawienie tego procesu na przykładzie firmy „Kryształ".

Opis

Słowa kluczowe

wizerunek firmy, przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa, tożsamość jako baza budowania wizerunku, marketing-mix, public relations, przedsiębiorstwo „Kryształ”

Cytowanie